avatar

Katarzyna Gieniec-Sarna – doradca personalny, trener, coach biznesu i kariery, założyciel SMART Instytut.

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie na kierunku Coach i Trener partner w rozwoju. Ukończyła także studia podyplomowe w zakresie Zarządzania Kapitałem Ludzkim, Andragogiki oraz coachingu i tutoringu w edukacji, Doradztwa zawodowego. Od ponad 10 lat prowadzi szkolenia oraz indywidualne i grupowe sesje z obszaru rozwoju zawodowego. Specjalizuje się w obszarze diagnozy preferencji zawodowych, kompetencji i planowania ścieżek rozwoju dla osób indywidualnych oraz zespołów. Posiada doświadczenie w pracy coachingowej oraz jako ekspert i doradca dla działów HR, jednostek oświatowych oraz instytucji zajmujących się rozwojem zawodowym. Założyciel i osoba zarządzająca firmą SMART Instytut – szkolenia i eventy. Wspiera Firmy i kadrę zarządzającą w rozwoju biznesowym i działaniach inwestycyjnych. Coach i doradca personalny. Autorka metody i programu w coachingu kariery SMART job®.

Certyfikowany trener Archipelago Competence Game – nowatorskiej i innowacyjnej metody diagnozy kompetencji, wspomagającej procesy rekrutacyjne oraz rozwój pracowników.

 

certyfikat (pdf)

gozdzikowska

Anita Goździkowska – trenerka Biznesu i Administracji; Doradca; Doświadczony Menedżer – Praktyk;

Posiada wykształcenie biznesowe (Akademia Ekonomiczna w Krakowie – Handel Zagraniczny; Ecole Superieure de Commerce de Rouen – Bankowość i Finanse); Zajmowała stanowiska menedżerskie w takich koncernach, jak Auchan Polska, Groupe Andre, SigmaKalon Deco Polska w obszarach zarządzania ludźmi, sprzedaży i obsługi Klienta; w Auchan Polska współuczestniczyła w tworzącym się na rynku polskim procesie zarządzania dużą dystrybucją handlową; w Andre Polska zarządzała 20-osobowym zespołem sprzedaży; w SigmaKalon Deco Polska stworzyła od podstaw nowoczesny i wysoce profesjonalny Dział Obsługi Klienta w strukturach sprzedaży (m. in. zespół ds. telemarketingu, zespół ds. reklamacji, zespół ds. szkoleń, zarządzanie programem lojalnościowym, Badania Satysfakcji Klientów i Mystery Shopping), którym zarządzała z powodzeniem przez 7 lat. Przez 4 lata szkoliła kierownictwo i siły sprzedaży strategicznych Klientów firmy, przedstawicieli handlowych i personel obsługi klienta firmy oraz zbudowała wewnętrzny zespół trenerski na najwyższym poziomie; to za jej główną przyczyną Polifarb Cieszyn-Wrocław S.A. w roku 2003 otrzymał po raz pierwszy prestiżową nagrodę nadaną przez Kapitułę Programu organizowanego przez Instytut Zarządzania – godło „Firma Przyjazna Klientowi”; inicjatorka i liderka wielu projektów ogólnofirmowych i wdrożeń biznesowych silnie zorientowanych na doskonalenie jakości i poziomu obsługi Klienta.

Od 2007 roku prowadzi szkolenia i warsztaty zarówno dla dużych organizacji biznesowych, jak i MŚP oraz mikroprzedsiębiorców reprezentujących różne branże i produkty/usługi. Szkoli ponadto personel ochrony zdrowia, sektor organizacji pozarządowych (NGO), inne PES, nauczycieli, kadrę zarządzającą uczelni wyższych, administrację publiczną i rządową (wszystkie szczeble), osoby rozpoczynające własną działalność gospodarczą. Wykorzystuje bogate praktyczne doświadczenie w obszarach zarządzania ludźmi/zespołami, sprzedaży, obsługi Klienta/call center, customer marketingu, komunikacji, budowaniu zespołów, psychologii Klienta. Certyfikowany trener biznesu oraz licencjonowany i certyfikowany Praktyk Wywierania Wpływu i Perswazji oraz Sztuki NLP. Licencjonowany pilot wycieczek zagranicznych.

Damian Rogala

Damian Rogala – Przedsiębiorca, konsultant oraz coach biznesu, trener sprzedaży ze specjalizacją telemarketing i cold calling. Absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Ukończył również kierunki studiów podyplomowych: Coach i trener partner w rozwoju, Psychologia w Biznesie oraz Studia Menedżerskie na Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Pasjonat psychologii oraz technik wywierania wpływu. Ukończył trening Neurolingwistycznego programowania u Marka Rożalskiego. Wraz ze swoim podopiecznym w 2019 roku wygrał najbardziej prestiżowy konkurs w branży Call Center: Telemarketer Roku 2019.  Były menadżer ds. wsparcia sprzedaży w jednaj z największych Polskiej korporacji, zarządzał również zespołem w Kancelarii Prawno Finansowej. W czasie pandemii otworzył firmę szkoleniową, która pomaga przedsiębiorcom, realizować wyznaczone cele. Posiada kompetencje do badania oraz zmiany kultury organizacyjnej, kompetencje coachingowe uzyskał realizując program ACSTH. Przeprowadził ponad 2 000 godzin szkoleń oraz warsztatów na sali oraz 1 500 godzin treningów 1 na 1. Członek Toastmasters oraz były Prezes ds. PR w Toastmasters Kraków.

hajduk lukasz

Łukasz Hajduk – trener, tutor, doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki

Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Certyfikowany fundraiser i trener, akredytowany tutor. Adiunkt w Instytucie Pedagogiki UJ. Od ponad 15 lat prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu aktywizujących metod nauczania, animacji społeczno-kulturowej, pracy z lokalnymi społecznościami. Specjalizuje się w obszarze pedagogiki zabawy. Kilkakrotnie współpracował przy organizacji Spielmarkt w Poczdamie (targi gier i zabaw). Wykładał m.in. na uczelniach na Słowenii, Chorwacji i Czechach. Posiada doświadczenie w pracy tutorskiej oraz jako ekspert w wychodzeniu na rynek pracy, jest współautorem modelu pisania magisterskich prac wdrożeniowych. Współpracuje z trzecim sektorem, zwłaszcza w obszarze ekonomii społecznej, od kilkunastu lat jest zaangażowany jako trener w małopolskim Tygodniu Ekonomii Społecznej. Założyciel i osoba zarządzająca firmą Centrum Edukacji i Animacji EduAnima. Autor publikacji, autorskich programów szkoleniowych i webinarów. W swojej pracy korzysta z innowacyjnych metod i narzędzi.

katarzyna pinkowska

Katarzyna Pińkowska – Absolwentka studiów kulturoznawczych (Krakowska Akademia) oraz pedagogicznych (Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna). Ukończyła studia podyplomowe Trener i Coach- parter w rozwoju (Wyższa Szkoła Europejska). Zdobyła dyplom projektantka ubioru (Szkoła Artystycznego Projektowania Ubioru). Ukończyła kurs wizażu (Europejska Szkoła Stylizacji Select), kurs fryzjerski  (Akademia Zdrowia) oraz warsztaty z zakresu Nowoczesnej Analizy Kolorystycznej wg 12 Typów Urody (Idea Styl).

Od 2013 r. udziela konsultacji dla klientów indywidualnych oraz prowadzi szkolenia z zakresu wizażu i kreowania profesjonalnego wizerunku dla takich instytucji jak: Golden Rose, Beauty Art Instytut, Atut Lider Kształcenia, Bajla, Lingua Centrum Edukacji, Solid Consulting, Innovo. Ponadto swoje doświadczenie trenerskie w branży beauty zdobywała pracując na stanowisku Regionalnego Eksperta do spraw zapachów w perfumeriach Douglas oraz jako Regionalny Trener w Golden Rose. Obecnie zajmuje stanowisko Trenera Sprzedaży w firmie Avon, zajmując się rozwojem kompetencji interpersonalnych, handlowych i menedżerskich.

RAFAL BRZOZOWSKI

Rafał Brodowski – Niemal od początku swej kariery zawodowej jest związany z obszarem szkoleń. Pracę rozpoczynał jako przedstawiciel handlowy w firmie szkoleniowej, następnie pracował jako kierownik obszaru marketingu i sprzedaży, a ostatnie kilka lat pełnił funkcję dyrektora handlowego w Grupie Kapitałowej ORLEN.
Z wykształcenia jest politologiem, absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, ukończył także podyplomowe studia Psychologia Klienta w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz podyplomową Akademię Trenera Biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Od 2006 roku prowadzi projekty szkoleniowe. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu szeroko rozumianej sprzedaży i obsługi klientów, negocjacji handlowych oraz szkoleniach w zakresie rozwojowym menedżerów (szczególnie liderów sprzedaży): analityka handlowa, motywacja, wyznaczanie celów, delegowanie, egzekwowanie. W szkoleniach związanych z sprzedażą i negocjacjami opiera metodologię współpracy z klientami na określaniu i zapewnianiu KPI (kluczowych wskaźników efektywności).
Od 2010 roku prowadzi też usługi doradcze według metodologii opartych na technikach wykorzystywanych w coachingu i mentoringu. Jest także autorem kilku wdrożonych standardów obsługi klientów w ogólnopolskich sieciach handlowych. Zajmuje się również projektowaniem i wdrażaniem autorskich narzędzi do zarządzania sprzedażą, budowaniem efektywnych systemów obsługi klientów oraz projektowaniem finansowych systemów motywacyjnych.

Współpracował między innymi z:
PKN ORLEN S.A., Poczta Polska S.A., Lufthansa AG, 4F (OTCF Sp. z o.o.), AmRest, ENERGA Obrót, BUMAR Łabędy S.A., Polskie Stacje Paliw HUZAR S.A., Mota-Engil Central Europe, TU Allianz, BGŻ BNP Paribas, Fintaxis Finanse, Najwyższa Izba Kontroli, Narodowy Fundusz Zdrowia, OLX Polska, PERN „Przyjaźń” S.A, PANEK S.A., Probuild Sp. z o.o., ORLEN Transport S.A., RUCH S.A., Grupa Wydawnicza Polskapresse Sp. z o.o., Boomgaarden Medien Sp. z o.o., Materna Communications, Kancelaria Corpus Iuris, DeDietrich Polska, DPD Polska, Frigologistic, TIMAC Agro Polska, DS Smith Packaging, Kompania Górnicza Sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej, POLpetro S.A., EMKA S.A., Knorr-Bremse, ROSTI Poland, EATON Poland, Pneumat Systems, Krotech, Rockwell Automation Sp. z o.o., Botament Systembaustoffe, Zehnder Polska Sp. z o.o., BMeters Polska, ACV Polska Sp. z o.o., Małpka S.A., Teleroute Sp. z o.o., ROI Consulting Sp. z o.o., Wojewódzki Urząd Pracy, Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, BJ Brokers, Advanced Business, Solutions Sp. z o.o., Centralny Ośrodek Informatyki, Lab Technology, SONETA enova365, Infinity Group, RAND Sp. z o.o., Extradom.pl, BOLL Polska, Aquael Sp. z o.o., Jungheinrich Polska, Interhandler (JCB), SIKA Poland, Barentz Polska, JOKEY Plastik Blachownia, Chem Poland, ARKANA Cosmetics, BIOGENED – DERMEDIC, ORGANIQUE, Peklimar Sp. z o.o., Z.M. Olewnik Sp. z o.o., Stacje Paliw Dorgas, Fundacja „Przerwij Ciszę”, Hotel NIEMCZA SPA, Asta-Net , Drukarnia TŻ, Palisada, Multiservice Sp. z o.o., PEBEK Sp. z o.o., Adamietz – ARPANEL, Jadexim Sp. z o.o., JAKON Sp. z o.o., DRIAL, Electrum Sp. z o.o., AMATECH-AMABUD Sp. z o.o., Elektror Airsystems Sp. z o.o., JAKO Sp. z o.o., Metrix-Metal Sp. z o.o., Sieć Aptek SILESIA, Atende Medica Sp. z o.o., Corten Medic, NAT-VITA, ARAD Sp. z o.o., Astromal Sp. z o.o., S-KADRA Kielce, EMT Systems Sp. z o.o., SEKA S.A., MOPS Płock, Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji z Raciborza, Gliwic, Kędzierzyna-Koźla, Mindshare Polska.

Marcin Lewandowski

Marcin Lewandowski – prawnik, specjalista, trener ds. zamówień publicznych. Absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego na kierunku prawo oraz administracja. Posiada ponad 12 lat doświadczenia w kompleksowym przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych (dostawy/usługi/roboty) zgodnie z obowiązującym prawem. Pracował także jako specjalista ds. zamówień publicznych przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa. Członek komisji przetargowej i autor wewnętrznych regulacji w zakresie udzielania zamówień publicznych dla JST. Autor programu studiów podyplomowych Nowe prawo zamówień publicznych – stanowiących analizę porównawczą dotychczas zdobytych doświadczeń w stosunku do nowej ustawy, która weszła w życie w styczniu b.r.

Od 2017 r. łączy praktykę proceduralną z pracą trenerską wspierając swoich słuchaczy w codziennej pracy zawodowej. Przygotowywane programy szkoleniowe dotyczą m.in.: analizy newralgicznych elementów dokumentacji przetargowej, zamówień poniżej progu ustawowego (w tym zasady wydatkowania środków publicznych współfinasowanych ze środków UE) oraz elektronizacji zamówień publicznych. Szkolenia odnoszą się także do czynności związanych z przygotowaniem postępowania, ochrony danych osobowych w zamówieniach publicznych, analizy poszczególnych trybów ustawy (w tym zamówień na usługi społeczne) oraz zamówień publicznych dla początkujących.