Profesjonalny pracownik działu HR
Cena: 2250 zł netto / osoby
Przy zgłoszeniu 3 osób – 10 % rabatu
Cena szkolenia zawiera w sobie certyfikat uczestnictwa.

Każda organizacja opiera swój sukces na odpowiednich pracownikach. Jednym z najważniejszych elementów dla rozwijającego się przedsiębiorstwa jest skuteczna rekrutacja kandydatów i zakończone sukcesem wdrożenie ich w struktury firmy, ale nie tylko. Wyzwaniem może być również ocena pracownicza, motywowanie, zaplanowanie dalszego rozwoju pracowników i wytypowanie szkoleń dla nich. Wszystko to należy do obowiązków pracowników działu Human Resources. Obecnie skuteczny pracownik działu HR musi posiadać kompetencje z wielu różnych obszarów. Na stanowisku tym obowiązkowa jest elastyczność i umiejętność dopasowania się do zmian, otwartość na drugiego człowieka, umiejętności negocjacyjne i zarządzania, a także chęć nieustannego poszerzania swoich kompetencji. W obliczu konkurencyjnego rynku pracy i chęci dalszego rozwoju zawodowego niezbędne są szkolenia.
Cele szkolenia
Uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu opisywania stanowisk pracy, zarządzania kompetencjami, tworzenia profili i modeli kompetencyjnych, przeprowadzania procesów rekrutacyjnych, oceniania oraz motywowania pracowników w organizacji.
Do kogo skierowane jest szkolenie
- Pracownicy działów personalnych
- Specjaliści działów zasobów ludzkich
- Kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla
- Właściciele firm odpowiedzialni za rekrutację pracowników
- Pośrednicy pracy
- Doradcy personalni
- Menadżerowie personalni
- Pracownicy Urzędów Pracy
- Osoby chcące rozwijać swoje umiejętności w zakresie rekrutacji pracowników
- Wprowadzenie do tematyki HR
- Omówienie podstawowych pojęć i definicji
- Rozwój kariery zawodowej pracowników, a korzyści dla przedsiębiorstwa
- Tworzenie opisów stanowisk pracy
- Definicja i model kompetencji zawodowych. Dyspozycje wpływające na rozwój kompetencji zawodowych
- Klasyfikacja kompetencji
- Rola, zastosowanie i wdrażanie modelu kompetencji
- Psychologiczne aspekty wdrażania modelu kompetencji
- Model kompetencji, a narzędzia HRM
- Budowa modelu kompetencji
- Procedura tworzenia opisu kompetencji
- Testy kompetencyjne
- Trzy główne źródła rozwoju zawodowego
- Potencjał rozwojowy, a bieżące kompetencje pracowników
- Definicja oceny pracowników
- Trudności z wdrożeniem systemu ocen okresowych. Rodzaje metod oceny pracowników w przedsiębiorstwie
- Wpływ na efektywność systemu ocen
- Błędy w ocenie
- Rozmowa oceniająca, a stres
- Potrzeby, a motywacja
- Teoria Harzberga
- Teoria McGregora
- Teoria oczekiwań Vrooma
- System motywacyjny
- Finansowe i pozapłacowe elementy motywowania
Szkolenie odbywa się online.
Czas trwania: 30 godzin.
Pobierz formularz zgłoszeniowy PDF lub zapisz się online.