Profesjonalny pracownik działu HR

Cena: 2250 zł netto / osoby
Przy zgłoszeniu 3 osób – 10 % rabatu
Cena szkolenia zawiera w sobie certyfikat uczestnictwa.

Każda organizacja opiera swój sukces na odpowiednich pracownikach. Jednym z najważniejszych elementów dla rozwijającego się przedsiębiorstwa jest skuteczna rekrutacja kandydatów i zakończone sukcesem wdrożenie ich w struktury firmy, ale nie tylko. Wyzwaniem może być również ocena pracownicza, motywowanie, zaplanowanie dalszego rozwoju pracowników i wytypowanie szkoleń dla nich. Wszystko to należy do obowiązków pracowników działu Human Resources. Obecnie skuteczny pracownik działu HR musi posiadać kompetencje z wielu różnych obszarów. Na stanowisku tym obowiązkowa jest elastyczność i umiejętność dopasowania się do zmian, otwartość na drugiego człowieka, umiejętności negocjacyjne i zarządzania, a także chęć nieustannego poszerzania swoich kompetencji. W obliczu konkurencyjnego rynku pracy i chęci dalszego rozwoju zawodowego niezbędne są szkolenia.

Cele szkolenia

Uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu opisywania stanowisk pracy, zarządzania kompetencjami, tworzenia profili i modeli kompetencyjnych, przeprowadzania procesów rekrutacyjnych, oceniania oraz motywowania pracowników w organizacji.

Do kogo skierowane jest szkolenie

  • Pracownicy działów personalnych
  • Specjaliści działów zasobów ludzkich
  • Kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla
  • Właściciele firm odpowiedzialni za rekrutację pracowników
  • Pośrednicy pracy
  • Doradcy personalni
  • Menadżerowie personalni
  • Pracownicy Urzędów Pracy
  • Osoby chcące rozwijać swoje umiejętności w zakresie rekrutacji pracowników
  • Wprowadzenie do tematyki HR
  • Omówienie podstawowych pojęć i definicji
  • Rozwój kariery zawodowej pracowników, a korzyści dla przedsiębiorstwa
  • Tworzenie opisów stanowisk pracy
  • Definicja i model kompetencji zawodowych. Dyspozycje wpływające na rozwój kompetencji zawodowych
  • Klasyfikacja kompetencji
  • Rola, zastosowanie i wdrażanie modelu kompetencji
  • Psychologiczne aspekty wdrażania modelu kompetencji
  • Model kompetencji, a narzędzia HRM
  • Budowa modelu kompetencji
  • Procedura tworzenia opisu kompetencji
  • Testy kompetencyjne
  • Trzy główne źródła rozwoju zawodowego
  • Potencjał rozwojowy, a bieżące kompetencje pracowników
  • Definicja oceny pracowników
  • Trudności z wdrożeniem systemu ocen okresowych. Rodzaje metod oceny pracowników w przedsiębiorstwie
  • Wpływ na efektywność systemu ocen
  • Błędy w ocenie
  • Rozmowa oceniająca, a stres
  • Potrzeby, a motywacja
  • Teoria Harzberga
  • Teoria McGregora
  • Teoria oczekiwań Vrooma
  • System motywacyjny
  • Finansowe i pozapłacowe elementy motywowania

Szkolenie odbywa się online.

Czas trwania: 30 godzin.

Pobierz formularz zgłoszeniowy PDF lub zapisz się online.

Wybierz szkolenie:

Dane zgłoszeniowe:

Dane do Faktury VAT:

Lista osób zgłoszonych na szkolenie:

Osoba (1)

Osoba (2)

Osoba (3)

Zgody:



Pola nieobowiązkowe: